Tisdag | mjaha...♥

Nja, idag har mitt humör varierat lite..
Såå... Just nu är det nån jättekonstig film 
på tv som jag vill helst inte veta nåt om. 
Den är så himla hemsk. Nån ung kvinna som
blir förföljd av alla. Alla vänner blir mördade
eller nåt sånt. Herregud, idiotiskt. Nu blir
hon förföljd av polisen.. Nu orkar jag inte 
med den här skiten. Idag chattade jag med
massa söta killar som är sjukt roliga o snacka
me :) . Imorrn ska jag tydligen slippa gå
till skolan på förmiddan eftersom vi ska åka
nånstans.. På torsdag blir det sista dagen
och sen är det äntligen påsklov :) känns
nästan som om det är inte sant. Menmen..
Redan första lovdan, på fredag, ska jag ut
och träffa Ilya, Sonja och Filipp. Vi ska typ
ut och hänga. Just nu är jag på vårhumöret.
Jag vill ha ett nytt förhållande :) Fastän
jag haft så många killar jag själv dumpat och
som fortfarande älskar mig vill jag inte ha
tebax de. Vill han nåt nytt, lätt.. Nån som
inte kommer att smsa mig 24/7. Klaga på
allt och kräva nåt från mig helatiden. Vill
ha nån balans. Harmoni. Men jaja, jag är
typ inte värd nån kärlek.. Det verkar så iaf..
Men schitsamma. Nu ska jag kolla på Dom-2
som betyder Hem-2 på ryska. Det är den
ryska Big Brother. Så nu sticker jag !
Puss&kram<3
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annica, mamma till tre

jag har ca två cm mellan varje hål, tror

inte det har så stor betydelse faktisk!!

Ha en trevlig kväll.

2010-03-30 @ 22:00:30
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: Annica, mamma till tre

ja det är ju verkligen helt sjukt hur mellanvården i sverige är. Man skäms ju, USCH Önsar jag kunde förändra allt till det bättre.. Kram på dig. Beklagar verkligen det dr med din vän.. :(

2010-03-30 @ 22:02:08
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: benne

Klart som F-ordet du är värd kärlek ! :D

2010-05-03 @ 20:26:04
Postat av: Anonym

Klart som F-ordet du är värd kärlek ! :D

2010-05-03 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: