♡ 30 November Tisdag

Fett jobbig dag! :D
 Jag vet inte riktigt varför jag har ont i ryggen nu men kan
berätta att jag solade med Pelle idag :) Jag bara måste gå
och duscha snart för håret ska fixas också och det ta ett
tag. Igår träffade jag min lilla pojkvän... På lördag blir det
"en månad tillsammans"-dag som antagligen kommer var
stel :S Vi har inte pratat så mycket om det eller varken
planerat nånting men det spelar ingen roll för mig. Det får
bli som det blir. Det enda som får mig att må bra på riktigt
är musik :D Livet är så f*cktup nu att jag pallar inte tänka
på saker som får mig att må dåligt.. Musik får mig att vilja
leva Idag ska jag inte träffa min lilla pojkvän iaf. Nu blir
det mat och sen duscha. Pussipuss :love:
 
 
  
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: